Musik |
Marcello Giombini (original music by - als Marcus Griffin)
|
Drehbuch |
Aldo Crudo (and (story and screenplay) - als Alan Rawton), Alfonso Brescia (story ans screenplay - als Al Bradly)
|
Stunt-Koordinator |
Franco Pasquetto (second unit and stunt director - als Frank Parsons)
|
Kamera |
Silvio Fraschetti (director of photography - als Cyril Franks), Gianfranco Maioletti (Cameramen - als Johnny Martin), Silvio Bragone (and (Cameramen) - als Stanley Boys), Ugo Menegatti (assistant cameraman - als Hughie Moxon), Johnny Dale (key grip), Giancarlo Serravalli (head electrician [sic!] - als Mike Verrall)
|
Schnitt |
Mariano Arditi (film editor - als Mark Arnold)
|
Continuity |
Giuliana Gherardi (auch als Julie Geralds)
|
Idee |
Alfonso Brescia (story and screenplay - als Al Bradly), Aldo Crudo (and (story and screenplay) - als Alan Rawton)
|
Bauten |
Mimmo Scavia (sets and decor - als Michael Salter), Adriana Bellone (and (sets and decor) - als Adrienne Bell), Sol Sickel and Son (set construction)
|
Kostüme |
Elena De Cupis (costumes - als Helena Cuthbert), Mary Small (wardrobe)
|
1. Regieassistenz |
Massimo Carocci (assistant director - als Max Cairncross)
|
Maske |
Raoul Ranieri (make-up - als Ralph Rainer), Marcello Meniconi (make-up assistant - als Marcel Weaver)
|
Frisuren |
Nerea Rosmanit (hairdresser - als Nadia Ross-Milward)
|
Ton |
Bert Battey (sound engineer), Stefano Alessi (boom man - als Stephen Alexis)
|
Standfotograf |
Robert Size (still photographer)
|
Spezialeffekte |
Aldo Frollini (special optical effects - als Allan Forsyth), Charles Brody (animation editor on blue black ans transparencies)
|
Produktionsfirmen |
Nais Film, Koala Cinematografica
|
Produzent |
Luigi Alessi (production supervisor - als Lewis Allenby), Antonio Pittalis (unit manager - als Tony Pitts), Luigi Colella (production secretary - als Lew Coleby), Giuseppe Currao (assistant production secretary - als Joseph Currie)
|
Regie |
Alfonso Brescia (directed by - als Al Bradly)
|